• 09126973690
  • 09017600440
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کاور استخر و روکش استخر

حفاظت روزانه استخر با لمس یک دکمه

با روکش استخر اتوماتیک جمع کردن روکش استخر بسیار آسان شده است. این کاور استخر طوری طراحی شده است که شما با آرامش و بدون نگرانی از استخر خود لذت ببرید. لذت بردن از استخر در کمتر از یک دقیقه! باز کردن یا بستن کاور استخر در کمتر از یک دقیقه با جمع کننده روکش استخر اتوماتیک! از آنجایی که زمان زیادی برای باز کردن پوشش استخر طول می کشد، روکش استخر اتوماتیک بهترین گزینه برای شما است. هنگامی که شما از یک روز کاری سخت به خانه می روید و می‌خواهید بدون هیچ زحمتی در یک استخر گرم و تمیز بخوابید، کاور ایران این امکان را برای شما فراهم می کند.

امروزه کاور استخر اتوماتیک بهترین گزینه برای مشتریان، نصب کننده‌ها و تکنسین‌های خدماتی بوده است. چرا؟ زیرا استفاده از آن واقعا ساده است.

روکش محافظ استخر

وقتی به دنبال روکش استخر اتوماتیک هستید باید چند چیز را در نظر بگیرید:

1-شما نیاز به ساده ترین سیستم برای کار دارید، اما نه خیلی آسان که یک کودک بتواند از آن بدون نظارت بزرگسال استفاده کند.

2-شما نیاز به یک سیستم با صرفه دارید که بتوانید با کاهش هزینه گرمایش و آبریز آب، در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

3-شما نیاز به یک تولید کننده دارید که بتواند محصولات خود را ضمانت و پشتیبانی کند.

4-شما نیاز به یک روکش استخری دارید که نگهداری آن بسیار آسان باشد تا شما بتوانید به راحتی از آن مراقبت کنید و بتواند عملکرد خوبی را برای شما داشته باشد.

5-شما نیاز به یک روکش استخر خودکار دارید که در هر اندازه موجود باشد تا بتوانید استخر خود را به راحتی کاور کنید.

6-شما نیاز به یک سیستمی دارید که تمام استانداردها را داشته باشد تا برای شما، خانواده تان، دوستانتان و حیوانات خانگی شما مشکلی پیش نیاید.


آخرین مطالب

چرا روکش استخر؟

روکش استخر یا کاور استخر امروزه امر مهم در تولید و استفاده از استخر شده است. روکش استخر باعث تثبیت دمای آب ، تثبیت میزان غلظت کلر و مواد افزودنی برای پاکیزگی آب میشود و مانع ورود اشیاء خارجی به داخل آب استخر است. کاور استخر از لحاظ قیمت کاملا به صرفه و داشتن آن ها یکی از مزیت های یک استخر خوب می باشد.

چرا کاور استخر ایران؟

روکش استخرهای کاور ایران دارای کیفیت مرغوب و عالی است که دوام بسیار بالایی در برابر نور خورشید و در برابر عوامل فیزیکی دارد و تا سال ها عمر میکند و پارگی در آن ایجاد نمیشود. کاورایران اکنون پس از سال ها کار و تلاش، تجربه خود را به مشتری ارائه میکند تا بهترین نتیجه اعمال شود. تیم کاور ایران توسط ماهر ترین افراد برای نصب و مشاوره تشکیل شده و از ابتدا تا انتهای پروژه پاسخ گوی نیاز های شما است.

خبرنامه

مطالب روکش استخر