• 09126973690
  • 09017600440
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کاور استخر و روکش استخر

بهترین نوع روکش استخر

از لحاظ فنی، همه چیزی که واقعا برای پوشش استخر نیاز دارید یک ورق بزرگ از پلاستیک است. پلاستیک یک مانع برای جلوگیری از تبخیر بخار است.

 بهترین نوع کاور استخر روکش های نایلونی است. آنها از مواد ویژه مانند پلی اتیلن تثبیت کننده UV، پلی پروپیلن یا وینیل ساخته شده اند. آنها می توانند شفاف یا مات باشند. این نوع روکش استخرها می توانند روشن یا  به رنگ تیره باشد.

روکش استخرهای نایلونی یکی از مقرون به صرفه ترین روکش ها است، که یک کاور استخر مناسب برای استخرها میباشد. این روکش استخرها از جنس نایلون های حبابی شبیه به مواد بسته بندی هستند. به جز آنها از یک نوع ضخیم تر پلاستیکی و از مهارکننده های UV استفاده می کنند.

 پوشش وینیل شامل مواد سنگین تر است و مقاوم تر از روکش استخرهای حبابی است. پوشش های عایق با یک لایه نازک از عایق انعطاف پذیر بین دو لایه وینیل موجود است.

کاور استخر با کیفیت

 استخرهای روباز در فضای باز گرما را از خورشید جذب می کنند و 75 تا 85 درصد انرژی خورشیدی را که به سطح استخر نفوذ می کند جذب می کند. این سهم مهمی در نیاز گرمایش استخر است. در کاور استخر، میزان بهره خورشیدی به میزان کم، بسته به نوع استفاده شما کاهش می یابد. پوشش حبابی شفاف می تواند جذب انرژی خورشیدی را به میزان 5 تا 15 درصد کاهش دهد. پوشش کاملا پوشیده آن را 20 تا 40 درصد کاهش می دهد. اما در از دست دادن انرژی جذب شده بسیار کارآمد هستند.

کاور استخر باید در طول فصل شنا شما استفاده شود. اگر از استخر خود در طول روز استفاده می کنید، قبل از شنا روکش استخر را بکشید و پس از پایان کار با استخر، کاور استخر را باز کنید.

 اگر از استخر خود تنها در شب استفاده میکنید، بازدهی استخر بستگی به این دارد که آیا تبخیر و دیگر تلفات تبخیر که توسط روکش استخر کاهش می یابد، چقدر است.

با روکش استخر با کیفیت کاور ایران تلفات انرژی و مواد شیمیایی آب استخر خود را کاهش دهید.


آخرین مطالب

چرا روکش استخر؟

روکش استخر یا کاور استخر امروزه امر مهم در تولید و استفاده از استخر شده است. روکش استخر باعث تثبیت دمای آب ، تثبیت میزان غلظت کلر و مواد افزودنی برای پاکیزگی آب میشود و مانع ورود اشیاء خارجی به داخل آب استخر است. کاور استخر از لحاظ قیمت کاملا به صرفه و داشتن آن ها یکی از مزیت های یک استخر خوب می باشد.

چرا کاور استخر ایران؟

روکش استخرهای کاور ایران دارای کیفیت مرغوب و عالی است که دوام بسیار بالایی در برابر نور خورشید و در برابر عوامل فیزیکی دارد و تا سال ها عمر میکند و پارگی در آن ایجاد نمیشود. کاورایران اکنون پس از سال ها کار و تلاش، تجربه خود را به مشتری ارائه میکند تا بهترین نتیجه اعمال شود. تیم کاور ایران توسط ماهر ترین افراد برای نصب و مشاوره تشکیل شده و از ابتدا تا انتهای پروژه پاسخ گوی نیاز های شما است.

خبرنامه

مطالب روکش استخر