• 09126973690
  • 09017600440
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

کاور استخر و روکش استخر

روکش استخر دستی، روکش استخر نیمه اتوماتیک و روکش استخر اتوماتیک

سه نوع روکش استخر داریم:

روکش استخر دستی

روکش استخر نیمه اتوماتیک

روکش استخر اتوماتیک

روکش استخر دستی

شما باید تصمیم بگیرید که آیا شما روکش استخردستی میخواهید یا روکش استخر نیمه اتوماتیک یا روکش استخر تمام اتوماتیک. شما می توانید کاور استخر را به صورت دستی بکشید و جمع کنید، آن را رول کنید و در جایی قرار دهید. شما می توانید یک حلقه روکش استخر به صورت دستی خریداری کنید. حلقه، معمولا بر روی چرخ واقع  میشود.

 روکش استخر نیمه اتوماتیک

جعبه کاور استخر نیمه اتوماتیک از سیستم رول موتور استفاده می کند. آنها از قدرت الکتریکی برای رول و باز کردن کاور استخر استفاده می کنند، اما معمولا نیاز به کشیدن روی استخر در هنگام باز شدن دارند، یا هنگام پوشش دادن، روی پوشش قرار می گیرند. روکش های نیمه اتوماتیک را می توان در عرشه استخر یا در اطراف استخر ساخت و یا می توانید موتور آن را بر روی چرخ دستی قرار دهید.

 روکش استخر اتوماتیک

روکش استخرهای اتوماتیک به طور دائمی رول های نصب شده است که به طور خودکار وفقط با زدن یک دکمه روکش استخر را باز و بسته میکنند. آنها گران ترین گزینه و اما راحت ترین نوع کاور استخر نیز هستند.

 

بعضی از روکش استخرها در امتداد دو طرف استخر قرار دارند. این مانع هر چیزی یا هر کسی از افتادن به استخر است. کاور استخر اتوماتیک حتی وزن چندین نفر را تحمل می کند. اگر نگران امنیت استخر هستید، این گزینه خوبی برای شما است. روکش استخرها می توانند به صورت دستی، نیمه خودکار یا به صورت خودکار اجرا شوند. روکش استخرها برای استخرهای عمومی هم توصیه میشود این روکش استخرها مورد تایید بازرسان و ناظران نیز هستند.

 


آخرین مطالب

چرا روکش استخر؟

روکش استخر یا کاور استخر امروزه امر مهم در تولید و استفاده از استخر شده است. روکش استخر باعث تثبیت دمای آب ، تثبیت میزان غلظت کلر و مواد افزودنی برای پاکیزگی آب میشود و مانع ورود اشیاء خارجی به داخل آب استخر است. کاور استخر از لحاظ قیمت کاملا به صرفه و داشتن آن ها یکی از مزیت های یک استخر خوب می باشد.

چرا کاور استخر ایران؟

روکش استخرهای کاور ایران دارای کیفیت مرغوب و عالی است که دوام بسیار بالایی در برابر نور خورشید و در برابر عوامل فیزیکی دارد و تا سال ها عمر میکند و پارگی در آن ایجاد نمیشود. کاورایران اکنون پس از سال ها کار و تلاش، تجربه خود را به مشتری ارائه میکند تا بهترین نتیجه اعمال شود. تیم کاور ایران توسط ماهر ترین افراد برای نصب و مشاوره تشکیل شده و از ابتدا تا انتهای پروژه پاسخ گوی نیاز های شما است.

خبرنامه

مطالب روکش استخر